İnteraktif Pazarlama

İnteraktif pazarlama günümüz iletişiminin büyük bir parçasıdır. Etkileşim ve iş birliğine odaklanan iki yönlü bir pazarlama yaklaşımı olan interaktif pazarlama, müşterilerinizle tek yönlü bir pazarlama akışıyla konuşmak yerine, etkileşimli bir yaklaşım bunu bir grup etkinliği haline getirir. İnteraktif pazarlama, bireysel müşteri ve potansiyel müşterilerin eylemlerine odaklanan bire bir pazarlama uygulamasıdır. Müşterilerin davranışları ve tercihleri tarafından tetiklenen pazarlama girişimlerini içerir. Bu nedenle, geleneksel kampanya tabanlı pazarlama çabalarından farklıdır. Müşteri odaklı bir strateji olan interaktif pazarlama, müşteri eylemlerine tepki vermeyi ve onların beklenti ve taleplerini karşılamaya çalışmayı içerir.

İnteraktif pazarlama, birçok girişim türünü içerir. Satıcılar,görsel hikaye anlatımı, kişiselleştirilmiş içerik, katmanlı bilgi ve iki yönlü etkileşim gibi dinamik içerikler aracılığıyla müşterilerle etkileşime girebilir. Ne tür bir etkileşimli pazarlama girişimi uygularsanız uygulayın, amacınız içeriği müşteriler için ilgi çekici ve alakalı hale getirmek olmalıdır.